نکات خرید لوازم خانگی با توجه به بودجه
نوشته شده توسط : مریم

برای فهمیدن همخوانی لوازم خانگی با بودجه خود، شما باید به چند نکته توجه کنید:

تعیین بودجه خود را برای خرید لوازم خانگی. شما باید بدانید که چقدر پول میتوانید برای خرید لوازم خانگی صرف کنید و از آن بیشتر نروید. برای این کار، میتوانید از روشهای مختلف مدیریت مالی استفاده کنید و درآمد و هزینههای خود را ثبت و برنامهریزی کنید.

https://bestkid.ir/%d8%aa%d8%b1%d8%a8%db%8c%d8%aa-%d8%aa%d8%ae%d8%b5%d8%b5%db%8c-%d9%86%d9%88%d8%b2%d8%a7%d8%af%d8%a7%d9%86/%d8%b9%da%a9%d8%b3-%da%a9%d9%88%d8%af%da%a9-%d9%86%d9%88%d8%b2%d8%a7%d8%af/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d8%ae%d8%b1%db%8c%d8%af-%d9%85%d8%a8%d9%84.html

 انتخاب لوازم خانگی مناسب با بودجه خود. بر اساس بودجهای که تعیین کردهاید، شما میتوانید لوازم خانگی را انتخاب کنید که با آن همخوان باشند. برای این کار، میتوانید از روشهای زیر استفاده کنید:

  • مقایسه قیمت: شما میتوانید قبل از خرید لوازم خانگی، قیمت آنها را در فروشگاههای مختلف مقایسه کنید و بهترین پیشنهاد را پیدا کنید. میتوانید از سایتهای مقایسه قیمت مثل ایمالز، دیجی کالا، تخفیفان و غیره استفاده کنید.
  • خرید دست دوم: شما میتوانید به جای خرید لوازم خانگی نو، از لوازم خانگی دست دوم استفاده کنید که قیمت آنها پائینتر است. البته باید در خرید دست دوم دقت کنید و از سلامت و کارکرد لوازم خانگی اطمینان حاصل کنید. میتوانید از سایتهای فروش دست دوم مثل دیوار، شپنگ، شیرآلات و غیره استفاده کنید.
  • خرید تعداد: شما میتوانید به جای خرید تک تک لوازم خانگی، از پک های تعداد استفاده کنید که قیمت آنها به صرفهتر است. مثلا شما میتوانید چندین لوازم خانگی را با هم و با تخفیف بخرید. البته باید در خرید تعداد دقت کنید .
  • خرید اقساطی: شما میتوانید به جای پرداخت نقدی لوازم خانگی، از روش خرید اقساطی استفاده کنید که قیمت آنها را به چند قسط تقسیم میکند. البته باید در خرید اقساطی دقت کنید و از شرایط و مدت زمان و سود قسطی آگاه باشید. میتوانید از سایتهای خرید اقساطی مثل قسطی کلاب، تک قسط، قسط ۲۴ و غیره استفاده کنید.
  •  خرید تخفیفی: شما میتوانید به جای خرید لوازم خانگی با قیمت عادی، از روش خرید تخفیفی استفاده کنید که قیمت آنها را با تخفیف عرضه میکند. البته باید در خرید تخفیفی دقت کنید و از معتبر بودن فروشگاه و کالا مطمئن شوید. میتوانید از سایتهای خرید تخفیفی مثل نت برگ، تخفیفان، چکاد و غیره استفاده کنید.

https://jalebamooz.com/other-tutorials/websites-to-buy-home-appliances/





:: بازدید از این مطلب : 278
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 خرداد 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: